Jak zamknąć konto w Nest Banku?

Nest Bank słynie z dobrych produktów – zarówno kont osobistych, jak i oszczędnościowych. Co w sytuacji, gdy już nie chcesz być posiadaczem konta i chcesz je zamknąć raz na zawsze? O tym poniżej.

Zamykanie konta w Nest Banku

Możesz zamknąć rachunek osobisty w Nest Banku na trzy sposoby:

  • osobiście, odwiedzając placówkę banku,
  • telefonicznie, dzwoniąc na infolinię,
  • listownie, wysyłając wypowiedzenie za pośrednictwem poczty,
  • mailowo, wysyłając wiadomość elektroniczną.

Likwidacja karty do konta w Nest Banku

Jeśli chcesz zrezygnować z samej karty debetowej do konta, to jedynym rozwiązaniem jest kontakt telefoniczny. W tym celu zadzwoń pod numer 801 800 188 lub 22 438 41 41 z telefonu stacjonarnego. Infolinia Nest Banku działa całodobowo.

Uwaga! Koszt połączenia liczony jest według taryfy operatora danej sieci.

Zamknięcie konta w placówce Nest Banku

Wizyta w placówce Nest Banku to czysta przyjemność – do wstąpienia zachęca już sam wygląd i wnętrze. Jeśli więc preferujesz rozmowę w cztery oczy i chcesz zamknąć konto osobiście, to wybierz się do jednego z oddziałów.

  1. Znajdź najbliższy oddział Nest Banku.
    Pełna lista jest tu: oddziały Nest Banku.
  2. Weź ze sobą ważny dowód osobisty.
  3. Złóż wypowiedzenie umowy o konto i kartę debetową do konta.

Zamknięcie konta w Nest Banku – telefonicznie

Jeśli masz kilka wolnych minut, to złóż dyspozycję zamknięcia konta w Nest Banku, dzwoniąc na infolinię. Tak jak w przypadku zamykania karty, tak i tutaj zadzwoń pod numer 801 800 188 lub jeśli dzwonisz z telefonu komórkowego, to wybierz 22 438 41 41.

Zamknięcie konta w Nest Banku – listownie

Możesz również wybrać opcję numer dwa, czyli wysłanie wypowiedzenia pocztą. Zadbaj o to, by był to list polecony z potwierdzeniem odbioru. Skorzystaj też z przesyłki priorytetowej, by jak najszybciej dotarła do banku.

  1. Napisz wypowiedzenie o konto i kartę do konta.
    Pamiętaj o umieszczeniu swoich danych osobowych, adresu, numeru PESEL, numeru telefonu oraz numeru konta, na które mają zostać przelane niewykorzystane środki z konta – koniecznie dopisz tę informację.
  2. Podpisz pismo identycznym wzorem podpisu, jaki złożyłeś w banku.
    Uwaga! Jeśli na wypowiedzeniu będzie widniał inny wzór podpisu, Twoja dyspozycja nie zostanie zrealizowana.
  3. Wyślij wypowiedzenie na adres banku:
    Nest Bank SA
    Wołoska 24
    02-675 Warszawa

Zamknięcie konta w Nest Banku – mailowo

I ostatnia opcja dla leniwych oraz dla tych, którzy chcą uniknąć rozmowy – zarówno telefonicznej, jak i tej twarzą w twarz (choć po otrzymaniu wiadomości konsultant i tak do Ciebie zadzwoni w celu potwierdzenia 🙂 ). Bank umożliwia wysłanie wypowiedzenia o konto i kartę drogą elektroniczną. Wystarczy, że napiszesz odpowiednie pismo i wyślesz je mailowo.

  1. Napisz wypowiedzenie o konto i kartę do konta.
    Pamiętaj o umieszczeniu swoich danych osobowych, adresu, numeru PESEL, numeru telefonu oraz numeru konta, na które mają zostać przelane niewykorzystane środki z konta – koniecznie dopisz tę informację.
  2. Podpisz pismo identycznym wzorem podpisu, jaki złożyłeś w banku.
    Uwaga! Jeśli na wypowiedzeniu będzie widniał inny wzór podpisu, Twoja dyspozycja nie zostanie zrealizowana.
  3. Zeskanuj i wyślij wypowiedzenie na adres mailowy banku:

    kontakt@nestbank.pl

Likwidacja konta w Nest Banku – o czym warto pamiętać?

Pamiętaj, że okres wypowiedzenia wynosi 30 dni. W tym czasie Twoje konto będzie nadal aktywne. Nest Bank wychodzi klientom na rękę i przesyła bezpłatne potwierdzenie przyjęcia dyspozycji do realizacji, co w polskich bankach jest naprawdę rzadkością.

Czy zamknięcie konta w Nest Banku kosztuje?

Zamknięcie konta w Nest Banku jest darmowe. Również sam rachunek jest bezpłatny – bezwarunkowo korzystasz za darmo z konta i karty, a to oznacza, że bank nie będzie pobierał opłat za obsługę również w okresie wypowiedzenia. Możesz więc śmiało przelać wszystkie środki na inne konto.

Powiązane artykuły