T-Mobile Usługi Bankowe

Alior Bank zakończył kilkuletnią współpracę z T-Mobile Polska w ramach projektu „T-Mobile Usługi Bankowe”. Obsługa produktów, które zakładane były w oddziale T-Mobile Usługi Bankowe, kontynuowane są samodzielnie w Alior Banku. Od 29 listopada 2020 r. dokonano połączenia operacyjnego obu podmiotów – przeniesiono do bankowości Alior Online i Alior Mobile m.in.: limity i kody PIN kart płatniczych, historię transakcji i wiadomości, wyciągi, zlecenia stałe, polecenia zapłaty itd.
Informacje o banku:
Oferta została stworzona na bazie rozwiązań Alior Sync – lidera bankowości internetowej w Polsce. Produkty T-Mobile Usługi Bankowe są dostępne dla wszystkich. A dodatkowo, klienci T-Mobile mają do dyspozycji nowe usługi, zwiększające korzyści ze współpracy ze swoim operatorem.
W ofercie banku są takie produkty jak:
- konta osobiste (Premium oraz Freemium),
- konta oszczędnościowe,
- lokaty,
- pożyczki gotówkowe,
- karty kredytowe.
Sesje Elixir:
Rodzaj przelewu | Godziny przelewu | ||
Wychodzący | 8.20 | 12.20 | 15.10 |
Przychodzący | 11.00 | 15.00 | 17.00 |
Infolinia banku
- 19 506 lub (12) 370 71 00 – dla klientów dzwoniących z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych,
- +48 12 19 506 lub +48 (12) 370 71 00 – numer dostępny dla klientów dzwoniących z zagranicy.
Infolinia jest dostępna całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Dane adresowe
- siedziba banku:
Alior Bank SA
ul. Łopuszańska 38D,
02-232 Warszawa
- adres korespondencyjny:
Alior Bank SA Oddział T-Mobile Usługi Bankowe
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa
Kod SWIFT/BIC: ALBPPLPW
Aplikacje mobilne banku:
- Aplikacja T-Mobile Usługi Bankowe dostępna jest na telefony z systemem iOS i Android. Powstała z myślą o osobach, które cenią mobilność i funkcjonalność, dlatego umożliwia łatwy dostęp do najważniejszych funkcji. Szybko wykonasz przelew, sprawdzisz transakcje czy znajdziesz bankomat w swojej okolicy. Zanim zalogujesz się do aplikacji, możesz sprawdzić stan konta i trzy ostatnie transakcje. Ale to nie wszystko! Po zalogowaniu masz dostęp do wielu dodatkowych funkcjonalności, m.in. płatności BLIK, przelewów przy użyciu kodów QR, przelewów na telefon i e-mail. Możesz również z poziomu aplikacji zarządzać kartami, doładowywać automatycznie telefon w T-Mobile, zakładać lokaty i otrzymywać powiadomienia push o ważnych operacjach na Twoim koncie. Do aplikacji można się zalogować kodem PIN, metodą „połącz punkt” lub za pomocą odcisku palca.
Zastrzeżenie karty w T-Mobile Usługi Bankowe:
- Zastrzeganie karty przez telefon:
– zadzwoń na infolinię pod nr tel. 19 506 lub (12) 370 71 00 (jeśli dzwonisz z zagranicy to pod: +48 12 19 506 lub +48 (12) 370 71 00), a po połączeniu wybierz trójkę w automatycznym serwisie telefonicznym. Kartę można zastrzec przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
– skorzystaj z Systemu Zastrzegania Kart pod nr: 828 828 828
System Zastrzegania Kart to darmowa infolinia, która umożliwia zablokowanie karty w wielu polskich bankach. Po połączeniu się z konsultantem zostaniesz poproszony o podanie nazwy banku i zostaniesz przełączony do działu banku odpowiadającego za zastrzeganie kart. |
Dane teleadresowe T-Mobile Usługi Bankowe:
ul. Łopuszańska 38D,
02-232 Warszawa
Adres korespondencyjny:
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa
Tel.:
19 506 lub (12) 370 71 00
Klienci zagraniczni:
+48 12 19 506 lub +48 (12) 370 71 00