T-Mobile Usługi Bankowe

T-Mobile Usługi Bankowe to marka stworzona wspólnie przez telefonię T-Mobile i Alior Bank. Z dniem 29 listopada 2020 r. obie firmy zakończyły współpracę. Od tej pory klienci TMUB zostali przeniesieni do Alior Banku i tym samym zyskali dostęp do jego oferty.

Alior Bank zakończył kilkuletnią współpracę z T-Mobile Polska w ramach projektu „T-Mobile Usługi Bankowe”. Obsługa produktów, które zakładane były w oddziale T-Mobile Usługi Bankowe, kontynuowane są samodzielnie w Alior Banku. Od 29 listopada 2020 r. dokonano połączenia operacyjnego obu podmiotów – przeniesiono do bankowości Alior Online i Alior Mobile m.in.: limity i kody PIN kart płatniczych, historię transakcji i wiadomości, wyciągi, zlecenia stałe, polecenia zapłaty itd.

Informacje o banku:

Oferta została stworzona na bazie rozwiązań Alior Sync – lidera bankowości internetowej w Polsce. Produkty T-Mobile Usługi Bankowe są dostępne dla wszystkich. A dodatkowo, klienci T-Mobile mają do dyspozycji nowe usługi, zwiększające korzyści ze współpracy ze swoim operatorem.

W ofercie banku są takie produkty jak:

  • konta osobiste (Premium oraz Freemium),
  • konta oszczędnościowe,
  • lokaty,
  • pożyczki gotówkowe,
  • karty kredytowe.

Sesje Elixir:

Rodzaj przelewuGodziny przelewu
Wychodzący8.2012.2015.10
Przychodzący11.0015.0017.00

Infolinia banku

  • 19 506 lub (12) 370 71 00 – dla klientów dzwoniących z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych,
  • +48 12 19 506 lub +48 (12) 370 71 00 – numer dostępny dla klientów dzwoniących z zagranicy.

Infolinia jest dostępna całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Dane adresowe

  • siedziba banku:

Alior Bank SA

ul. Łopuszańska 38D,

02-232 Warszawa

  • adres korespondencyjny:

Alior Bank SA Oddział T-Mobile Usługi Bankowe

ul. Postępu 18B

02-676 Warszawa

Kod SWIFT/BIC: ALBPPLPW

Aplikacje mobilne banku:

  • Aplikacja T-Mobile Usługi Bankowe dostępna jest na telefony z systemem iOS i Android. Powstała z myślą o osobach, które cenią mobilność i funkcjonalność, dlatego umożliwia łatwy dostęp do najważniejszych funkcji. Szybko wykonasz przelew, sprawdzisz transakcje czy znajdziesz bankomat w swojej okolicy. Zanim zalogujesz się do aplikacji, możesz sprawdzić stan konta i trzy ostatnie transakcje. Ale to nie wszystko! Po zalogowaniu masz dostęp do wielu dodatkowych funkcjonalności, m.in. płatności BLIK, przelewów przy użyciu kodów QR, przelewów na telefon i e-mail. Możesz również z poziomu aplikacji zarządzać kartami, doładowywać automatycznie telefon w T-Mobile, zakładać lokaty i otrzymywać powiadomienia push o ważnych operacjach na Twoim koncie. Do aplikacji można się zalogować kodem PIN, metodą „połącz punkt” lub za pomocą odcisku palca.

Zastrzeżenie karty w T-Mobile Usługi Bankowe:

  • Zastrzeganie karty przez telefon:

– zadzwoń na infolinię pod nr tel. 19 506 lub (12) 370 71 00 (jeśli dzwonisz z zagranicy to pod: +48 12 19 506 lub +48 (12) 370 71 00), a po połączeniu wybierz trójkę w automatycznym serwisie telefonicznym. Kartę można zastrzec przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

– skorzystaj z Systemu Zastrzegania Kart pod nr: 828 828 828

System Zastrzegania Kart to darmowa infolinia, która umożliwia zablokowanie karty w wielu polskich bankach. Po połączeniu się z konsultantem zostaniesz poproszony o podanie nazwy banku i zostaniesz przełączony do działu banku odpowiadającego za zastrzeganie kart.

Dane teleadresowe T-Mobile Usługi Bankowe:

Alior Bank SA
ul. Łopuszańska 38D,
02-232 Warszawa
Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA Oddział T-Mobile Usługi Bankowe
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa
Tel.:
Telefony komórkowe i stacjonarne:
19 506 lub (12) 370 71 00

Klienci zagraniczni:
+48 12 19 506 lub +48 (12) 370 71 00